bank-ua.com
Рівне:

У Панамському каналі почали заповнювати новостворені шлюзи

Україна і світ 24-чер, 12:549 prov 283 0
Про це світова спільнота мореплавства дізналася декілька днів тому. Декілька тижнів тому завершився основний етап зі встановлення клапанів для регулювання рівня води Заповнювати нові шлюзи почали водою озера Мірафлорес: більш ніж 800 тонн води за хвилину перекачється вісімнадцятьма насосами. Будівництво нових шлюзів на Тихоокеанському відрізку канала почалось декілька років тому в  рамках проекту з розширення пропускної здатності. В рамках цієї ініціативи планується збальшити вантажопотік в два рази - з 300 до 600 млн тонн на рік.
Будівництво проходило не без ексцесів: здача проекту в експлуатацію планувалася на кінець 2014 року, однак цьому завадили перебої в будівництві через конфлікт між генеральнім підряником та замовником з приводу фінансів. З початку сума проекта дорівнювала $5,25 млрд, а у кінці зросла до майже 7 млрд. Судовий процес щодо такого різкого збільшення видатків на будівництво проходив у США. Поки що важко порахувати економічний ефект від переоріентації деяких морських маршрутів і те, як це вплине на ставки фрахту від основних судохідних ліній. Беручи до уваги тренд останнього року зі зниження цін на доставку контейнерів по основним напрямам, можна з упевненістю сказати, що це тільки додасть масла в вогонь демпінгу на ринку контейнерних перевезень з Китаю до Європи. Слідкувати за цінами на контейнерні перевезення можна на цій сторінці, зазвичай там досить актуальна інформація, що оновлюється кілька раз на місяць.
Перші етапи тестування каналів припали на 11 червня, коли адміністрація почала тестування шлюзів. Від нових шлюзів очікують збільшення пропускної здатності на 12-14 великих суден на день, що дозволить обробляти на 4750 контейнеровозів більше у річному вираженні. В рамках модернізації каналу було встановлено 16 нових воріт загальною вагою по 50 тис. тонн - по 8 на обох узбережжях країни. Представник Адміністрації каналу назвав цю подію історичною та запевнив, що нові споруди приймуть перші кораблі вже в середині 2016 року.
Ця подія дійсно є епохальною не тільки з точки зору бюджетів, а й з боку можливостей. Тепер канал зможе пропускати суда класа superpost-Panamax, які в три рази мають в три  рази більшу вантажоємніть, ніж суда класу Panamax. Позбавившись обмеження з неможливості обробки судів класу superpost-Panamax, Панамський канал суттєво збільшить свою привабливість для судовласників як знову вигідний шлях для доставки вантажів між океанами.
Похожие новости
Створення та просування сайтів Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Календар
«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Вгору