Рівне:

Створення та просування сайтів

Цікавий експеримент: як працює реклама?

Вільна 10-лют, 2016, 11:379 prov 1 240
Скільки працюємо — стільки переконуємося: мало хто насправді бачить різницю між простим копірайтингом та рекламними статтями.
Досить часто у нас запитують: а в чому різниця між статтями, які по 48 грн/1000 знаків, і рекламними текстами, які по 220 грн/текст? Ми вирішили більш детально зупинитися на цьому питанні і присвятити йому окрему публікацію в нашому блозі
Отже, для того, щоб розібратися, як працюють хороші рекламні тексти, пропонуємо вам невеликий експеримент. Візьмемо фото будь-якого товару. Скажімо, ось ці симпатичні чоботи:
Цікавий експеримент: як працює реклама?

Давайте зробимо невеликий опис цього товару. Що можна про нього сказати:
«Чоботи шкіряні жіночі б/у, темно-коричневого кольору, на плоскій підошві, без підборів. Голенище має V-подібний виріз і прикрашене вишивкою в тон шкіри. У нижній частині є незначні потертості. В цілому чоботи красиві і зручні. Ціна: 100 грн ».
Ну що, купуєте? Швидше за все, якщо ви не цінитель взуття з секонд-хенду, ви пройдете повз такої пропозиції.
Текст-опис чобіт у нас вийшов близько 200 знаків. А тепер давайте подивимося на те, як можна описати цей же продукт, але так, щоб зацікавити потенційного покупця. Для більш точного порівняння тексти-описи будуть мати приблизно однаковий обсяг — близько 200 знаків. Цікаво? Тоді дивимося:
«Вінтажний шик: чоботи з натуральної шкіри. Голенище з V-подібним вирізом чудово підкреслить красу і витонченість ваших ніжок, плоска підошва без каблука дозволить вам відчувати себе комфортно навіть під час ожеледиці, а вишукана вишивка підкреслить гармонію і жіночність вашого образу. Ціна: 300 грн ».
Погодьтеся, що другий опис виглядає набагато більш привабливо. До речі, а ви звернули увагу на те, що в першому нашому оголошенні ми вказали ціну 100 грн, а в другому — 300 грн? Тим не менш, незважаючи на різницю в ціні в три рази (!), другий опис однієї і тієї ж картинки виглядає набагато привабливішим. І це за тієї умови, що другий текст повинен був збігатися за обсягом з першим. А як багато ще можна було розповідати про це чудесне взуття: яке воно стильне, зручне, тепле (або непромокаюче) і т.д.
Ось так і працює рекламний копірайтинг: він розкриває всі переваги продуктів/товарів/послуг, а їх недоліки перетворює в достоїнства. А якщо говорити простими словами, то правильні слова дають правильний результат.
Замовити тексти, котрі працюють на ваш результат, ви можете в студії копірайтингу Unitext.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору