Рівне:

Створення та просування сайтів

ФРАНЦУЗЬКА КОМПАНІЯ MICHELIN ЙДЕ З КОРОЛІВСЬКИХ ПЕРЕГОНІВ

Спорт 22-гру, 2005, 11:569 prov 1 144
Міжнародна федерація автоспорту ухвалила рішення залишити в “Формулі-1” одного постачальника гуми, змусивши французький Michelin поступитися місцем японському Bridgestone. Французи висловили свою незгоду з рішенням про введення “шинної монополії”, заявивши, що управлінські методи керівництва “Формули-1” розходяться з поглядами компанії.
Michelin, клієнти якого Renault і McLaren в минулому сезоні отримали беззаперечну перемогу над Ferrari, що “взувається” у BridgeStone, покине “Формулу-1” наприкінці 2006 року. Таким чином, монополія на покришки, введення якої FIA запланувала з 2008 року, насправді розпочнеться вже в 2007 році.
– Це рішення – результат фундаментальних відмінностей у довгостроковій філософії Michelin і в тому, як формулою –1 управляють відповідні структури — сказав голова компанії Едуард Мішлен.
– Для Michelin вихід з “Формули-1” зовсім не є виходом з автоспорту, де компанія представлена своїм брендом 117 років. Якщо зміниться стиль функціонування цієї гоночної серії, Michelin не забариться запропонувати свої послуги різним командам, – підкреслив Мішлен.
– Команди, що змагаються, неодноразово й одноголосно вимагали від FIA введення єдиного постачальника покришок у “Формулі-1”. Це рішення було схвалене на 2008 рік, але заява Michelin зробила це можливим вже в 2007. Єдиний постачальник покришок, без сумнівів, зробить перегони чеснішими, безпечнішими і менш витратними для команд, але, що найбільш важливо, дозволить уникнути повторення проблеми, яка виникла на Гран-прі США 2005 року”, — пояснює свою позицію керівництво “Формули-1”.
Нагадаємо, що 19 червня 2005 року сім команд-клієнтів Michelin відмовилися вийти на старт Гран-прі США, оскільки французькі шинники не гарантували їм безпеку під час гонки. У результаті за перемогу боролися тільки шість машин — Ferrari, Jordan і Minardi.
Керівництво компанії Bridgestone негайно заявило про те, що “Формулу-1” покидати не збирається:
— В умовах конкуренції кожен може багато чому навчитися і багато що поліпшити. І, зрозуміло, Bridgestone віддає перевагу конкуренції. Проте компанія прихильна “Формулі-1” в довгостроковому плані, і незалежно від наявності конкуренції, ми залишимося.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору