Рівне:

Створення та просування сайтів

Збільшилась кількість дзвінків в ДАІ

Кримінал 01-жов, 2009, 10:249 prov 993
Лише за одну добу чергова частина обласного управління ДАІ приймає понад 50 дзвінків, проте більшість з них не мають відношення до діяльності працівників ДАІ. А деякі з цих дзвінків — звичайна помста вартовим доріг, які проявили принциповість до порушника та склали на нього адміністративний протокол. Такі дзвінки здебільшого неетичного змісту. Дозвонювачі дозволяють собі ображати людську гідність інспектора, не надаючи при цьому конкретну інформацію та факти порушень з боку правоохоронців. Чимало людей, телефонують на ”гарячу лінію ДАІ», як у... довідкове бюро. А в цей час, можливо, той, кому справді потрібна допомога, не може дотелефонуватися.
Система телефону ”Гарячої лінії ДАІ» автоматично записує всі дзвінки та повідомлення та визначає номери дозвонювачів, які надходять упродовж доби.
— У нашій практиці був випадок, коли чоловік, який захотів залишитися невідомим, повідомив суперечливу, неправдиву інформацію стосовно діяльності наряду дорожньо-патрульної служби, — розповідає начальник чергової частини УДАІ УМВС Олександр Бойко. — Ця інформація була перевірена та не знайшла підтвердження. Чоловіка ми розшукали та притягнули до відповідальності.
Перевірка кожного з дзвінків потребує багато сил та часу. У випадку підтвердження фактів неправомірних дій працівників ДАІ, до них вживаються заходи дисциплінарного впливу.
— Якщо ви вважаєте, що інспектор перевищив свої повноваження або ж прийняв неправильне рішення стосовно вашого правопорушення, ви маєте право звернутися як на телефон ”гарячої лінії ДАІ», так і до керівництва підрозділу з відповідною заявою або ж до суду, — каже Ярослав Мельничук з прес-служби УДАІ області. — Згідно статті 383 Кримінального кодексу України за надання завідомо неправдивого повідомлення про вчинення злочину передбачена кримінальна відповідальність.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору