Рівне:

Створення та просування сайтів

ЗМІ запідозрили Яценюка у брехні

Україна і світ 08-жов, 2009, 10:539 prov 901
Лідер Фронту змін Арсеній Яценюк перекрутив інформацію про вартість своєї рекламної кампанії, — вважає “Дзеркало тижня”.
За підрахунками видання, проведеними разом із компанією Український медіа монітор, зовнішня реклама обійшлася політику у набагато більшу суму, ніж 480 тис. грн., про які говорив Яценюк в інтерв’ю журналу “Кореспондент”.
За підрахунками “Дзеркала тижня”, за 480 тис. грн., за найсприятливіших умов, Яценюк зміг би розмістити свої агітаційні матеріали на 300 рекламних площинах.
Український медіа монітор, який моніторить зовнішню рекламу в 32 містах і на 10 автошляхах країни, констатує, що агітаційна кампанія лідера “Фронту змін” є набагато масштабнішою.
“Ми провели аналіз рекламної кампанії Арсенія Яценюка, яка була в липні, і за даними моніторингу, виконаного нашою компанією, рекламна кампанія цього політика зайняла більш ніж 1 400 площин. З них понад 1 350 площин - це основний формат, тобто щити 3 на 6 м, і сітілайти. За нашими оцінками, витрати на таку кампанію повинні становити більш ніж три млн. гривень”, - підрахував керівник проекту УММ Леонід Хрипливий.
Як відомо, Арсеній Яценюк проводить повномасштабну агітаційну кампанію. На вулицях багатьох міст України розгорнуто агітаційні намети “Фронту змін”. А в кінці серпня на рекламних площинах країни з’явилися нові різнокольорові передвиборні плакати.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору