Рівне:

Створення та просування сайтів

Львів’яни відзначають покращення якості послуг з гарячого водопостачання

Львівська область 26-лис, 2009, 07:539 prov 877
За даними Українського центру вивчення громадської думки «Соціоінформ», більше, ніж половина мешканців Львова фіксує покращення послуг ЛМКП «Львівтеплоенерго» щодо гарячого водопостачання. Йдеться перш за все про графік подачі гарячої води (51-54%) та про підвищення температури гарячої води (38,1%). Найбільш позитивні зміни у графіку постачання гарячої води у літній період відбулись у Франківському (70%) та Шевченківському (62%) районах. Цього року підприємству вдалося збільшити години подачі гарячої води та розпочати модернізацію системи водопостачання завдяки розробленим проектам автоматизації подачі холодної і гарячої води на Центральних теплових пунктах (ЦТП).

Більшість опитаних львів'ян (77%) стверджує, що вчасно оплачує за тепло та гарячу воду. Заборгованість 15% респондентів не перевищує 1 місяця. Найбільш порядні платники – люди пенсійного віку. 84-86% осіб цього контингенту завжди сплачують за тепло та гарячу воду регулярно та в повному обсязі. Ще 10-11% мають лише незначні затримки оплати (терміном до 1 місяця). Близько половини опитаних респондентів вважає, що наявна заборгованість перед «Львівтеплоенерго» виникає через неспроможність людей сплатити рахунки - внаслідок бідності. Проте, другою за важливістю причиною накопичення заборгованості є непорядність окремих мешканців. Майже третина опитаних, вважає, що боржники можуть сплатити кошти, однак не хочуть цього робити.

«Впродовж двох тижнів ми опитували львів'ян про стан оплати рахунків, причини існуючої заборгованості за надані послуги, та їхню оцінку якості отриманих послуг з теплопостачання. Опитування проводилося методом інтерв’ю у всіх районах міста, з репрезентативною вибіркою за ознаками віку і статі населення. Було опитано 1200 осіб», - розповіла директор «Соціоінформу» Наталя Зайцева-Чіпак.

За словами заступника директора ЛМКП «Львівтеплоенерго» Юрія Приходька, отримана інформація є надзвичайно корисною для підприємства. «Це орієнтир для майбутньої роботи», - додає Юрій Приходько.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору