Рівне:

Створення та просування сайтів

“ТИР-БИР”

Таке життя 05-сер, 2010, 10:149 prov 1 415
Чи не у кожному сільському магазині зберігається давня, як світ, і необхідна, як ковток повітря, традиція надавати клієнтам кредитні послуги шляхом записування боргових зобов’язань у “чорну книжку” або на так званий “вексель”. Оті “чорні книжки” - вічні супутники сільського безгрошів’я і людської довіри.
У селі К. найчастіше просилися в герої “чорної книжки” працівники тракторної бригади. І хоч у ході бездарної так званої земельної реформи штат механізаторів із кількох десятків зменшився до шести-семи осіб, та все ж те нечисельне технічне військо за першої-ліпшої нагоди поспішало у магазин придбати пляшку-другу горілки, аби у безлюдних сільських закутках ­порцією оманливого піднесення скропити гіркі хліборобські будні. Продавець, не заглиблюючись в орфографічно-­орфоепічні тонкощі, вдалася до скорочень у своїй “чорній книжці” на кшталт “тр. бр.” - тракторна бригада. Звідкіля про ці умовні позначення дізналися механізатори – історія замовчує. Однак після розсекречення кожен клієнт із тракторної бригади неодмінно їй радив:
- Запиши в “тир-бир”…
До речі, механізатори виявилися людьми чесними, порядними і в день зарплати анульовували усю статистику графи “тир-бир”…
Максим СМАЛЬКО.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору