Рівне:

Створення та просування сайтів

У Рівному поділять ринок міських пасажирських перевезень?

Останні новини 19-сер, 2009, 09:319 prov 1 056
10 вересня у Рівному відбудеться перерозподіл ринку міських пасажирських перевезень. Такі висновки можна зробити, проаналізувавши умови конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, оголошеного управлінням транспорту і зв’язку.
За словами заступника голови правління ГО „Спілка водіїв” Валентина Демчука, після зустрічі з міським головою Рівного влада пішла на деякі поступки перевізникам і дещо пом’якшила умови проведення конкурсу. Однак основні вимоги перевізників так і не були враховані.
По-перше, до конкурсу не допускатимуться автобуси, що переобладнані з автомобілів, конструктивно призначених для виконання інших функцій, які не мають у графі „особливі відмітки” свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу запису „дообладнаний для перевезення пасажирів”. Так, дійсно відповідно до постанови Кабміну від 21.05.2009р. № 524 така умова має бути. Однак, зважаючи на скрутний економічний стан загалом у державі було досягнуто домовленості, що цю умову міським та приміським перевізникам треба буде виконати до 2012 року. Тим більше, що наразі просто не існує нормативно-правового акта, який би встановив процедуру проходження такої експертизи. Такий документ мали б підготувати МВС спільно з Мінтрансом, однак поки що цього не зробили. Тому перевізники навіть при всьому бажанні наразі не можуть отримати цю відмітку. Враховуючи це, на сьогодні в багатьох містах України до участі в конкурсах допускаються переобладнані маршрутки без зазначеної відмітки.
По-друге, відповідно до умов нового конкурсу кількість оборотних рейсів з визначеного руху на окремому маршруті загального користування скорочено на 65 одиниць. З однієї сторони, це позитив, адже трохи розвантажаться від транспорту дороги міста. Однак, з іншої сторони, чи зможе забезпечити така кількість транспорту усіх пасажирів, особливо в час пік? Тим більше, що відкриття чи продовження маршрутів у місті відбувалось виключно за потребою і проханням пасажирів. Після такого скорочення для того, щоб дібратися до місця своєї роботи, навчання чи додому людям доведеться чекати свою маршрутку довше або ж штовхатися у переповненому транспорті.
По-третє, як зазначає голови правління ГО „Спілка водіїв” Сергія Овчиннікова, відповідно до чинного законодавства регулярні перевезення органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування (замовники регулярних перевезень) повинні організовувати згідно з програмами розвитку автомобільного транспорту на відповідній території з метою задоволення потреби населення у перевезеннях з урахуванням пропозицій громадян, підприємств, установ, організацій і перевізників. Жодної такої програми у нашому місті на сьогодні не існує.
Таким чином, цілком очевидним є те, що переможцями конкурсу стануть ті перевізники, які у своєму автопарку мають вітчизняні „Богдани” чи „Еталони” та ті, хто до цього часу не був на ринку перевезень і не має відповідного досвіду в цій сфері, але має багато грошей. Ті ж, хто з самого початку прокладав маршрути і розбудовував галузь перевезень пасажирів у місті, які є професійними перевізниками вже чимало років, залишаться за бортом.
Як запевняють у „Спілці водіїв”, для захисту своїх законних прав перевізники подаватимуть до суду, щоб скасувати цей конкурс.
Інформаційний відділ ГО „Спілка водіїв”
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору