Рівне:

Створення та просування сайтів

Рівненські рекламні світи

Особливий погляд 14-травня, 2008, 15:289 prov 1 049
До чого це гасло стосувалося — було важко второпати: де Америка , а де Рівне? Але внизу під цією, з дозволу сказати, рекламою, на колесах стояла велика бочка з пивом, до якої бадьоро в’юнилася довжелезна черга чоловіків. Перехожі, прочитавши про “смак Америки”, нерозуміюче знизували плечима, та, зауваживши внизу чергу до пива, оптимістично усміхалися.
Відтоді чимало води збігло у синє море. Але рівненська зовнішня реклама, на превеликий жаль, не стала ні змістовнішою, ні дохідливішою, ні різноманітнішою.
І також викликає неоднозначну посмішку і непорозуміння, бо вражає своїм примітивізмом і одноманітністю. А окремі слова кочують із реклами в рекламу, в’їдаються в очі і швидше відлякують потенційних покупців та клієнтів, ніж приваблюють. Прикладів можна навести безліч. Але ми зупинимося на одному, найяскравішому.
Якось мимоволі помітив, що для рівненських рекламодавців слово “світ” стало паразитом і відверто заполонило мало не весь обласний центр, кочуючи із вивіски у вивіску.
Про сферу торгівлі та послуг читаємо таке: “Світ білизни”, “Світ саун”, “Світ швейних машин”, “Світ канцелярії”, “Світ стоматології”, “Вентиляційний світ” і т.д. Якби раптом прочитав, наприклад, “Світ унітазів” — уже зовсім не здивувався б.
Туристичні фірми намагаються привабити майбутніх мандрівників просторами іноземних країн такою рекламою: “Світ вражень”, “Світ-тур”, “Світ за очі”. Заради справедливості зауважу, що вони хоч якось натякають на послугу.
А, скажімо, кого і чого стосуються ось такі рекламні “перли” важко здогадатися: “Світ буває безпечним”, “Світ, де здійснюються мрії”, “Світ, у якому ти шукаєш алмази”, “Світ по-справжньому”, “Зоряні світи”...
Загалом у Рівному, переважно у центрі міста, автору цих рядків без особливого напруження вдалося зібрати колекцію із тридцяти п’яти штампованих рекламних “світів”.
Про що такий факт свідчить, здогадатися важко. Але напрошується думка про неповагу рекламодавців до мешканців обласного центру і курам на сміх крадуть один в одного замусолений “світ”. Така невибагливість, неперебірливість призвели до засилля одноманітної реклами. А де політ фантазії? На завершення хотілося б порадити рекламодавцям: якщо ваші агенти самі не можуть нічого оригінального вигадати, не поскупіться, найміть творчих людей і проблема вирішиться.
Днями запримітив на вулиці рекламу зі словом “всесвіт”. Боюся, щоб і його не зачовгали до невпізнання...
Ростислав ВАРЖЕЛЬ,
Рівне.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору