Як зазначив заступник начальника залізничної станції Рівне Сергій Жванський, метою подібних місячників, які працівники залізниці проводять кожного року, в першу чергу є дисциплінування пасажирів, намагання привчити їх до того, що квитки потрібно купувати безпосередньо в касах вокзалу.
В той же час, як запевнив пан Жванський, якщо пасажир прибіжить до електрички в останній момент і фізично не встигатиме придбати білет, у такому випадку виставляти за двері його ніхто не стане. Придбати квиток він зможе у провідника. В усіх інших випадках, пасажирів відправлятимуть до каси.
Загалом, за словами пана Жванського, на період проведення місячника, щоб не створювати зайвий ажіотаж і зробити процес придбання квитків для пасажирів максимально зручним, керівництво залізничного вокзалу прийняло рішення збільшити кількість обслуговуючих кас. Таким чином, рівнянам і гостям нашого міста, тепер не доведеться даремно витрачати час на простоювання у довгих чергах.
Ангеліна ПЛОЩАНСЬКА,
Рівне.