Рівне:

Створення та просування сайтів

Волинська міліція розглянула 44 звернення громадян на урядовий Соцколцентр

Волинська область 20-лис, 2009, 12:289 Lobanovskiy 875
Віднедавна в Україні по-новому запрацювала урядова „гаряча лінія”. Тепер звернення громадян розглядає спеціальна державна установа „Соціальний контактний центр”, котра взаємодіє з усіма органами виконавчої влади, в тому числі і з Міністерством внутрішніх справ. Таким чином, єдина база даних дає змогу оперативніше реагувати на заяви українців та швидко направляти їх у потрібне місце. На адресу Управління МВС України у Волинській області вже надійшло 44 звернення, що були зареєстровані Центром.
Про це повідомляє Ірина Новосад, ВЗГ УМВС України у Волинській області.


За три місяці роботи Центру жодне повідомлення, адресоване волинським правоохоронцям, не залишилося поза їхньою увагою. Вже прийнято рішення щодо 38 заяв, 2 з яких містили інформацію, що підтвердилася під час перевірки. Таким чином завдяки розгляду заяви мешканця Маневиччини дії районного суду було визнано корупційними, а голову Оконської сільської ради притягнули до адміністративної відповідальності. Також за інформацією анонімного звернення працівники органів внутрішніх справ встановили, що завідувачка ковельського дитсадка, незважаючи на судове покарання (позбавлення волі строком на п'ять років умовно без позбавлення права займати певні посади чи займатись певною діяльністю) за отримання хабара, ще досі перебуває на своєму звичному робочому місці.
Тематика заяв, що вже надійшли до «Соціального контактного центру» на адресу УМВС України у Волинській області, досить різноманітна: розслідування ДТП, кредитні питання, скарги на роботу працівників міліції, повідомлення про корупційні дії не лише Маневицького райсуду, а й Прилуцької сільської ради, інших осіб, що сприяли вирішенню земельних питань, безперешкодному переїзду через кордон, вступу до ВНЗ; звернення щодо співучасті (участі) у злочині, вимагання тощо. Проте лідирує тема гральних автоматів. Вочевидь, громадян неабияк турбує той факт, що навіть після рішення закрити на території України всі заклади такого типу у багатьох місцях закон грубо та зухвало порушується.
Загалом «Соціальний контактний центр» покликаний оперативно реагувати на звернення та повідомлення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію». Його особливістю є те, що Центр розглядає навіть анонімні звернення та має ефективний порядок взаємодії з органами виконавчої влади. Центр приймає і реєструє звернення, розподіляє відповідно до компетенції органів виконавчої влади та здійснює моніторинг їх розгляду. З цією метою в установі створюється і діє електронна база даних звернень, яка забезпечує доступ до інформації органів виконавчої влади, що міститься у цій базі. Порядок ведення бази даних визначає Міністерство праці, а кожному органу виконавчої влади надається індивідуальний код доступу до бази даних. На звернення заводиться електронна реєстраційна картка, в якій зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта підприємницької діяльності, органу місцевого самоврядування), контактний телефон, адреса, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги. Кожному зверненню надається індивідуальний номер.
У разі коли заявник не називає своє прізвище, ім’я, по батькові або не надає інших відомостей, звернення реєструється як анонімне, але все одно надсилається у встановленому порядку органу виконавчої влади, до компетенції якого належить розгляд порушеної у ньому проблеми. Питання про доцільність розгляду такого звернення вирішується вже на місцях. У Центрі повідомлення громадян, так би мовити, довго не залежуються: кожне надходить до адресата у той же день, коли потрапляє до єдиної інформаційної бази.
В свою чергу кожен орган виконавчої влади, у тому числі й Управління міліції, визначає відповідальну особу, котра забезпечує оперативний розгляд звернень та надсилає їх результати назад до Центру разом з електронною копією листа, в якому інформують заявника.
Отже, тепер громадяни України отримали ще один значний важіль впливу на органи виконавчої влади, адже сувора звітність та серйозні мотивації написання звернень змушують усіх не оминати серйозні проблеми, а шукати шляхи їх вирішення.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору