Рівне:

Створення та просування сайтів

В Супермаркетах не завжди турбуються про якість товарів

Актуально 01-травня, 2008, 12:409 prov 1 390
Розповідає начальник управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області Євгенія Мосіюк:
— Звичайно, у даному випадку супермаркет неодноразово порушив Закон України „Про захист прав споживачів”. Насамперед, продавець зобов’язаний продати споживачеві товар належної якості, й надати інформацію про нього. Покупець має право у будь-який момент розірвати усний договір з продавцем, і вимагати повернення коштів. У разі відмови, споживачеві необхідно написати заяву-претензію, або скаргу в книгу заяв і пропозицій магазину, на яку покупцеві мають надати письмову відповідь. Заява-претензія пишеться у двох екземплярах. Таким чином людина вимагає захистити свої права як споживача, та провести перевірку магазину на предмет дотримання ним законодавства про захист прав споживачів”.
Однак, каже Євгенія Мосіюк не завжди менеджмент супермаркетів йде на мирову з покупцем зіпсованого товару:
— Трапляються випадки, коли керуючі магазином не погоджуються з покупцем, що проданий ними товар є неякісним. У такому разі можна написати заяву на проведення експертизи на предмет встановлення якості товару. Експертиза проводиться у трьохденний термін, і сплачує за нього підприємство. Якщо результати виявляються на користь покупця, то він може претендувати крім повернення коштів також і на моральну компенсацію у суді. У випадку, якщо правим виявляється магазин, і товар признається якісним, покупець змушений повернути гроші за експертизу”.
В управління скаржаться не тільки покупці супермаркетів. Часті тут відвідувачі, що придбали неякісний товар в невеличких крамничках або на базарах. Так чи інакше, але закон один для всіх: і для великих торговельних закладів і маленьких магазинчиків.
— Наше управління завжди відгукається на скарги споживачів, й проводить ретельну перевірку магазинів, у яких продають неякісний товар. Керівництво таких закладів притягується до відповідальності, й змушене сплачувати значні грошові штрафи. Раніше управління у справах захисту прав споживачів мало можливість виходити на перевірки без попередження. Зараз же необхідно попереджати підприємство за 10 днів до проведення перевірки, що дозволяє магазинам добре до неї підготуватися. По заяві споживача все ще можна перевіряти без попередження, але необхідно брати дозвіл у комітеті держспоживстандарту України”.
Взагалі ж, враховуючи відносно невелику ціну продуктів харчування, подібні скарги отримуємо не так часто. Найбільше люди скаржаться на порушення у маршрутних таксі, а також неякісне взуття та мобільні телефони.
Павло ДУТКО,
Рівне.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору