Рівне:

Створення та просування сайтів

Самодопомога при серцевому нападі

Порадниця 30-кві, 2009, 09:509 prov 1 670
Ми звикли, що серцеві напади трапляються лише в людей від 55 років. Однак, як показують статистики, вік людини не завжди має тут значення. Почастішали серцеві напади у молоді вже від 20 року життя. 80-90% успіху в лікуванні інфаркту залежить саме від правильного надання першої допомоги.
Головна причина смерті при кардіологічних загостреннях - це невчасне надання елементарної допомоги хворому. У більшості таких випадків просто нікого не виявляється поряд.
Головний принцип надання екстреної кардіологічної допомоги - повернути серцевому м’язу нормальний ритм, і таким чином стимулювати механізм регулювання діяльності серцево-судинної системи. Дуже важливо не втратити свідомість через недостатню оксигенізацію (простіше кажучи, недостатнє забезпечення мозку киснем). Остаточне порушення серцевого ритму і кровопостачання як самого серця, так і мозку призведе до смерті. Як же людина може допомогти собі в такій ситуації?
Отже, головне відразу, не гаючи часу, почати голосно кашляти. Якщо у вас з’явився різкий біль в області серця і лівого плеча, порушився серцевий ритм, утруднилося дихання, то відразу ж починайте голосно кашляти. Не замислюючись про причини, не намагаючись згадати, які ліки слід у таких випадах приймати, не намагаючись когось кликати або дзвонити. Тому що буквально через декілька секунд ви можете знепритомніти, і вас уже більше ніщо не врятує. Пройдіть через гостру фазу нападу, а вже потім телефонуйте в швидку, приймайте ліки, кличте сусідів і т.д. Глибокий вдих, досить різкий кашель - ось ваш порятунок у цій ситуації. Активне дихання забезпечить насичення киснем, різке скорочення легенів зробить масаж серцевого м’яза. Кашляти треба, поки не пройде гостра фаза нападу. Таким чином ви не втратите свідомість і зможете щось зробити далі, — передає УНІАН.


Куди звернутися, якщо ваші споживчі права порушено?
Якщо продавець (виробник, виконавець) порушив ваші права, то, залежно від ситуації, ви можете звернутися:
- До Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України) та його місцевих відділень.
- Безпосередньо до суду.
- До Ради народних депутатів, її виконавчих органів.
- У місцеву державну адміністрацію.
- До органів i установ державного санітарного нагляду України.
- В інші органи державної виконавчої влади, на які покладено контроль за якістю i безпекою товарів (робіт, послуг), призначених для споживачів.
- В Антимонопольний комітет України чи його територіальний відділ.
Звичайно, найпростіше звернутись до Держспоживстандарту. Саме там ви можете одержати допомогу чи, принаймні, консультацію щодо того, як діяти далі для захисту ваших прав.
Ви вирішили звернутися до Держспоживстандарту
Місцевими органами Держспоживстандарту є обласні та Київське і Севастопольське міські управління у справах захисту прав споживачів, що входять до складу обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій. Ви можете написати скаргу, заяву чи пропозицію, або звернутись в усній формі (тоді звернення повинна записати посадова особа на особистому прийомі).
Згадані управління мають право розглядати скарги, заяви i пропозиції громадян з питань захисту прав споживачів i вживати необхідних заходів для їхнього розв’язання; консультувати споживачів з питань законодавства про захист прав споживачів та подавати до суду позови про захист прав споживачів.
Аби Ваше звернення розглянули, воно має відповідати таким вимогам:
- звернення повинно бути заадресованим (чи органу державної влади, чи посадовій особі);
- у зверненні має бути зазначено Ваше прізвище, ім‘я, по-батькові, місце проживання, викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так i групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Ви вирішили звернутись безпосередньо до суду
Ви можете подати позов до суду за вибором: або за місцем вашого проживання, або за місцем знаходження відповідача, за місцем заподіяння шкоди чи за місцем виконання договору.
У цьому випадку, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», ви звільняєтесь від сплати державного мита. Заяви про захист прав споживачів мають повністю відповідати вимогам ст.137 Цивільного Процесуального Кодексу щодо форми i змісту позовної заяви, зокрема, містити відомості про те, яке право споживача порушено; коли i в чому це виявилось; про способи захисту, які належить вжити суду; про розмір сум, щодо яких заявлено вимоги, з відповідними розрахунками i обґрунтуваннями; про докази, що підтверджують позов. До заяви слід додати необхідні документи - залежно від заявлених вимог (наприклад, договір, квитанцію-замовлення, чек, транспортну чи іншу накладну...).
Розгляд питань про захист прав споживачів відбувається у звичайному порядку.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору