Рівне:

Створення та просування сайтів

Краса в новому форматі

Новини регіону 28-кві, 2005, 14:259 prov 1 342
Зазвичай, цей весняний конкурс упродовж п’яти років проводився у межах Рівненського Державного гуманітарного університету (РДГУ). Однак цьогоріч до студенток психолого-природничого факультету приєдналися студентки університету “Україна”.
На відміну від недавнього конкурсу “Міс преса”, який швидше можна було назвати негласною рекламою газетного видання, ВНЗ “політики партії” не проводили. Більше того, у складі журі не було жодного представника вищеназваних навчальних закладів. Натомість переможницю визначали представник облдержадміністрації В. Волинець, директор навчального центру агенції “Імідж” Н.Черемшина, директор салону “Весільний світ” Л.Хижевська, директор готелю-ресторану “Марлен” В.Тимчишин та інші.
Урочистої ейфорії святу додавали квіти, солодощі та подарунки, зачіски та макіяж учасниць, створені вмілими руками працівників “Іміджу”, а ще – вдало організоване дійство на сцені, де учасниці з’явилися спочатку в офіційно-діловому стилі й представились глядацькій публіці та вболівальникам. Потім були виходи в турецькому вбранні під музичний супровід, джинсах, купальниках тощо. Та перлиною свята, безперечно, стала поява на сцені 12 учасниць у весільних сукнях, пошитих індивідуально для кожної конкурсантки. “Хоч ще раз заміж виходь”, – перемовлялися в залі жінки, а в членів журі розбігалися очі. Справді, коли ще таке побачиш?
І все ж таки зі значним відривом у балах Афродітою-2005 стала студентка І курсу університету “Україна” Катерина Мельник, отримавши в подарунок весільну сукню, вечерю на двох у ресторані “Марлен” та багато інших подарунків. Першою та другою віце-міс стали студентки РДГУ Христина Скоропад та Наталія Бартош.
Варто зазначити, що на конкурсі були представлені різні регіони Західної України. За словами організатора дійства, керівника відділу зв’язків з громадськістю університету “Україна” Влада Папуши, цей конкурс був своєрідним, красою в новому форматі, адже учасниці – не моделі, не еталони 90-60-90, а прості українські дівчата.
– Ми шукали нові обличчя, що досить непросто, адже має бути не лише краса, але й гармонія, – зазначив Влад Папуша.
Зважаючи на схвальні відгуки гостей та глядачів, можна впевнено сказати, що поставленої мети організатори досягнули. Хочеться сподіватися, що такі заходи проводитимуться й надалі ще з більшим розмахом, не обмежуючись двома вузами.

Наталія ДЕМЕДЮК,
Рівне.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору