Рівне:

Створення та просування сайтів

Хто чого вартий у королівських перегонах

Спорт 21-лип, 2005, 12:119 prov 987
Відповідно до перевіреного та давнього гоночного прислів’я, пілотів цікавлять тільки три речі: перегони, жінки й гроші – за традицією саме в такому порядку. Але не завжди ця традиція витримується.
Навчений досвідом гоночний ветеран скаже вам, що кращий спосіб розділити життєві принципи різних гонщиків, це з’ясувати, як вони розставляють свої пріоритети. Для Джеймса Ханта формула виглядала так: жінки-перегони-гроші. Для Найджела Менселла, навпроти: гонки-гроші-жінки. Едді Ервайн? Визначено: гроші-жінки-перегони.
Чи варто говорити, що ні команди, ні гонщики не підтвердять наведені нижче цифри! Ці дані – результат ретельного дослідження й маси бесід із найбільш надійними інформаторами. Навіть вони не дозволили нам обчислити деякі цифри – у подібні матеріали неминуче вкрадаються розбіжності з реальними даними як у більшу, так і меншу сторону.
Лідирує, зрозуміло, Міхаель Шумахер, якому Ferrari (або, скоріше, Philip Morris через рахунки Скудерії, які знамениті тим, що їх украй складно перевірити) щорічно, починаючи із сезону-1996 платить $35 млн. Плюс до цього Шумі, за чутками, одержує ще $35 млн. від персональних спонсорів, продажу прав й інших торговельних угод. У цілому цифра $70 млн. у рік повинна бути близька до істини. За ним іде молодший брат Ральф, який одержує в Toyota Racing величезну суму – $25 млн. Наступний у списку Кімі Райкконен з $22 млн. Крім того, він одержує $1 млн. за кожну перемогу (тобто, після Іспанії й Монако можна додати вже $2 млн.) і ще $1 млн. у випадку, якщо виграє титул. Контракт Хуана-Пабло Монтойі, ймовірно, побудований за такою ж схемою, але “база” на $7 млн. менше – тобто, $15 млн. Доповнюють елітний секстет Ф1 Ярно Труллі й Рубенс Баррікелло – обидва одержують по $10 млн.
Обидва гонщики Renault, Джанкарло Фізікелла та Фернандо Алонсо, одержують по $9 млн. Дженсон Баттон “коштує” $8 млн. Марку Вебберу платять $4 млн. – значно більше, ніж Ніку Хайдфельду, який одержує всього $1 млн. Далі лідер Sauber Феліпе Маса й класний третій гонщик McLaren Алекс Вурц – обидва заробляють по $2, 5 млн. Ще один випробувач срібних, Педро де ла Роса, одержує всього $500 тисяч.
Зарплата Такуми Сато – $2 млн., але до нинішнього сезону він одержував менше – $1 млн. До “середнього класу” відносяться сьогодні й два ветерани Ф1, Жак Вільнєв і Девід Култхард ($2 млн. у випадку Жака й $1,5 млн. у випадку Девіда плюс бонуси за кожне зароблене очко – приблизно по $50 тисяч). Крістіану Кліну й Тоніо Ліуцці платять по $350 тисяч, тоді як Ентоні Девідсону, Тьяго Монтейру, Крістіану Алберсу й Нараіну Картікеяну – усього по $250 тисяч. Патріку Фрізахеру Minardi платить... $0. Приблизно $100 тисяч “на кишенькові витрати” дають йому спонсори.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору