Рівне:

Створення та просування сайтів

Чи є в тобі хоч крапля України?

Головна 16-лют, 2012, 08:009 prov 3 652
Упродовж кількох тижнів березнівчани з подивом ставилися до юних інтерв’юєрів, які занотовували на вулицях і в магазинах відгуки про товарні уподобання і установки в соціальній сфері. Ними виявились студенти бухгалтерського відділення Березнівського лісового коледжу, які під керівництвом викладача Марії Горбатюк займались маркетинговими дослідженнями, опитуючи по кожному з вибраних напрямків по 100-150 чоловік. Думається, результатами зацікавлять і читачів нашої газети.

Чи є в тобі хоч крапля України?


1. Каву і сік люблять усі, а парфуми - переважно молодь

Коли студент Василь Ковалик звів результати уподобань щодо кави, виявилось, що її люблять усі, а в молодіжному середовищі вживають щодня, і цей напій у юних витіснив чай. В стійкому пакеті марки - «Нескафе», «Якобс», «Маккофе», «Галка», а споживачам не менш приємний за споживання технологічний процес приготування. Дослідники Тетяна Байчура та Олена Радчук, які вивчали думку споживачів про вживання соку, встановили, що ці напої люблять усі, а 60 відсотків - надають перевагу яблучному, а найпопулярнішим виробником визнано фірму «Садочок». Щоправда, споживачі радять зменшити вміст ароматизаторів і зробити доступнішою ціну.
Вивчаючи популярність парфумерії бренду «Ейвон», студентка Катерина Ігнатюк переконалась, що головними споживачами їх є дівчата і молоді жінки, а найбільший інтерес вони викликають в осіб віком 15-20 років.
Покупки здійснюються переважно раз на три місяці, а найбільш прийнятний ціновий діапазон від 50 до 100 гривень.
Були спроби провести маркетингові дослідження і з товарами місцевих виробників, проте підприємці виявили стриманість. Зате в своїх родинах і друзях сімей студенти виявили відвертих і охочих співрозмовників по проблемі ролі багатства в нашому житті. Коли Інна Крук та Людмила Свірепіна зводили результати, здивувались, що 55 відсотків опитаних зробили несподіваний висновок: багатство – це влада. Причому в деяких відповідях зустрічалося, що окремі особи не гребували б і аморальними вчинками заради збагачення. Проте радує, що 83 відсотки інтерв’юйованих вважають, що разом з накопиченням майна і грошей треба збагачуватись і духовно.

2. Молодь «зависає» в Інтернеті і мріє про закордон
Чи є в тобі хоч крапля України?


Дослідницька група на чолі з Дмитром Марчуком досліджувала популярність у студентському середовищі соціальної мережі «В Контакте». Встановлено, що тут три чверті юнаків і дівчат вважають її необхідною для спілкування з друзями, а 91 відсоток опитаних мають свої сторінки у цій мережі (!). 35 відсотків юних «зависають» в інтернеті більше 3-х годин (!), а 51 відсоток мають більше як по 300 (!) друзів, правда половину з них не знають в обличчя. Так, що вакуум спілкування молоді не загрожує, проте студенти зауважують, що більше уваги варто приділяти живим контактам, а в період навчання перевагу віддавати книжковому світу, а не віртуальному.
«Чи є в тобі хоч крапля України?» - таку промовисту назву дали своєму питальнику подруги Марія Романовська та Ольга Горбатюк. 81 відсоток їхніх респондентів підтвердили, що гордяться тим, що вони українці, а в той же час 46 відсотків не проти виїхати на роботу за кодон, кожен другий хлопець і в 1,5 рази більше дівчат ладні на шлюб з іноземцями. І хоч на свята лише 15 відсотків одягають українські вишиванки, 91 відсоток опитаних не хоче, щоб другою державною мовою була російська. «Ми – часточка свого народу і повинні цим пишатися – такий варіант оцінки свого патріотизму вибрала половина опитаних.

3. Ідеальна дівчина – яка вона ?
Чи є в тобі хоч крапля України?


Анкету «Ваш образ ідеальної дівчини» її розробники Вікторія Чубай та Марина Григор’єва адресували хлопцям і зібрали понад 100 відповідей. Найпривабливіші ознаки юнаки розставили за такими пріоритетами: краса (важлива для кожного другого), характер, розум. Якщо зовнішність обраниці важлива майже усім, то фігурі віддають перевагу вдвоє більше, як обличчю, а от колір волосся для більш як половини немає значення, хоч брюнетки, виявляється вдвічі популярніші від блондинок. Дві третини респондентів ідеальний ріст дівчини визначили в межах від 160 до 170 сантиметрів. Кожен п’ятий вважає, що ідеал має бути вищою, а довге волосся хоче бачити кожен третій. Ведучими рисами характеру ідеальної дівчини хлопці називають: розумна, ніжна, добра, і лише поодинокі відповіді: скромна, сувора.
Цікаво, що кожен другий юнак зізнався, що дівчина, з якою він дружить – реально ідеальна, в той же час 21 відсоток хлопців ще перебувають у пошуках свого ідеалу. 10 запитань анкети виявились «тісними» для всебічної характеристики досконалої подруги, тому зустрічалися дописки: «головне – моральні і духовні якості», «щоб було комфортно з нею в будь-якій ситуації». Перевірили студенти популярність жіночого ідеалу і при вуличному опитуванні. Один з літніх чоловіків відповів: «Ідеальна дівчина – це моя жінка-господиня, яка чекає на мене вдома». Варто відзначити, що по всіх напрямках досліджень студенти підготували ілюстративні матеріали, а в комп’ютер занесли відеоряди з мальовничими куточками України та історично змінюваними обличчями ідеальної красуні.
На фото: так збирали студенти коледжу матеріал при маркетингових і соціологічних дослідженнях.

Петро Желінський,
викладач соціології
Березнівського лісового
коледжу.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору