Рівне:

Створення та просування сайтів

Не просто ремонт, а сервісний по-рівненськи

Особливий погляд 25-січ, 2007, 16:229 prov 1 373
Що хвалена імпортна побутова техніка не така вже й якісна та довговічна, переконаєтесь, побувавши в сервісному центрі ЗАТ „Побутрадіотехніка”, що на вулиці Степана Бандери, 45. Приміщення забиті телевізорами, пилосмоками, магнітофонами, музичними центрами… Більшість приладів не „витримала” гарантійних термінів, що не такі вже й тривалі.
А ось що стосується техніки на http://euro-technika.com.ua/, то це зовсім інша ситуація.
Отака невеличка прелюдія, а далі — по суті. Купила мені до дня народження дочка електробритву. Мовляв, батьку, досить шкребти бороду лезами, коли є корисна річ. Прослужив „PHILIPS” аж три місяці, а там не захотів голити, хоч плач. То ножі однієї голівки не крутяться, то нагрівались, то взагалі не зрізало щетину. Пролежала бритва без діла, та всезнаючий сусід порадив скористатись послугами рівненських ремонтників. Мовляв, замінити несправну деталь не так уже й складно, гарантійний термін не минув. Не викидати ж нові черевики, коли порвалась шнурівка.
В „Універмазі”, де придбано бритву, дали адресу майстерні в районі Північний поблизу ринку „Верес”. Приймальниця заявила, що тут такого ремонту не роблять, але зателефонувала у сервісний центр. Там намагались відфутболити кудись ще, та дружина заявила, що поскаржиться в обласну раду. В квитанції від 19 жовтня 2004 року за №004134 зазначено, що „зовнішній вигляд речі нормальний”, здано „упаковку, шнур живлення, інструкцію користування” і заявлено несправність — „не голить”. Датою контакту з замовником названо друге листопада.
Коли дружина з’явилась у майстерню, їй дали зрозуміти, „що вона не одна”, назвали нову дату зустрічі — „через тиждень”. І через тиждень, як мовиться, й кіт не валявся — „поцікавтесь через місяць”. Нова зустріч — нова несподіванка. Заміна ножів — така серйозна справа, що „доведеться замовляти запчастину чи то в Туреччині, чи то в Голландії, а на це треба чимало часу”.
Не переповідатиму змісту розмов-суперечок між настирливою бабусею-дубенчанкою та майстрами, але нарешті дійшли спільної думки: „Сюди не ходіть. Телефонуйте. Якщо зробимо ремонт, самі повідомимо”.
Кілька разів із райцентру набирали 23-52-78, та ефект дорівнював нулю: номер затято мовчав. Як ви здогадались, ніхто листівки в Дубно не надіслав. Трішки нижче, шановні читачі, дізнаєтесь чому.
Обставини склались так, що ми виїжджали надовго за межі області. Повернувшись у рідні краї, знайшли квитанцію і вирішили: „Це вже точно бритва відремонтована”. Приймальник у сервісному центрі заявив, що електробритв тут вже не ремонтують, про долю зданої колись речі знає інший працівник. У підсобці хлопчина розказав мені про права клієнтів, та чомусь не сказав про обов’язки іншої договірної сторони. Довгенько дід стояв перед сидячим начальником (?) та довідавсь чимало цінного. Виявляється, не варто за чисту монету сприймати написане в паспорті товару. Гарантійний ремонт стосується важливих вузлів (ніби покупець визначить, що це?). Коли в новому холодильнику перегорить лампочка, то господар замінює її власним коштом.
Потім настав мій монолог. По-перше, ножі не прирівняєш до лампочки, по-друге, чому два роки тому відразу майстри не сказали, що треба їх придбати самому клієнту; нарешті, чому упродовж тривалого часу не повідомили власнику про ситуацію. Хлопчина відпарирував: „Корона б не злетіла з дубенчан, якби ще навідались у Рівне. Вони ж не одні”.
Що стосується бритви, то шукати її в цьому безладі — даремна річ. Якщо хочете полагодити свій „PHILIPS”, то, кажуть, ніби у сусідньому Львові можна дістати ножі за 270 гривень. Оце „сюрприз”! сама бритва обійшлась дочці в 240 гривень. Тепер стає зрозумілим, чому „тягнули” в центрі, аби „пересрочити” гарантію.
Десь на полиці пилом припадає бритва моделі 00444, яку і не думали доводити до пуття майстри. Ніяково дочці від такого подарунку, прикро автору цих рядків, що втрачена чимала, як для пенсіонера, сума. А ще образливо за нехлюйське ставлення в підприємстві ЗАТ „Побутрадіотехніка” до людей, які звертаються по допомогу. Бо з розмов у приймальні зрозумів, що не я один із „гарантійних” клієнтів став „безгарантійним”.
Валентин СУМЕНКО,
Дубно.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору