Рівне:

Створення та просування сайтів

Інформація про роботу органів виконавчої влади із зверненнями громадян у третьому кварталі 2009 року

Останні новини 12-жов, 2009, 17:249 Lobanovskiy 1 066
Обласна державна адміністрація упродовж звітного періоду, відповідно до вимог Указу Президента України продовжувала вживати заходи для забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Керівництвом обласної, районних державних адміністрацій поліпшено аналіз стану розгляду листів, заяв та скарг громадян, що надійшли до облдержадміністрації, органів виконавчої влади на місцях. Вивчаються причини, що породжують заяви та скарги громадян, особливо повторні та ті, що надійшли через органи державної влади вищого рівня, вживаються заходи з вирішення порушених у них питань.
У липні на засіданні колегії облдержадміністрації за участю керівників правоохоронних органів, засобів масової інформації проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян у першому півріччі 2009 року із заслуховуванням звітів окремих голів райдержадміністрацій, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації. За наслідками розгляду питання видано розпорядження голови облдержадміністрації.
Аналітичну довідку за підсумками роботи із зверненнями громадян в облдержадміністрації за дев’ять місяців цього року надіслано головам райдержадміністрацій, міським головам міст обласного значення, керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, керівникам окремих обласних організацій для відповідного реагування.
Упродовж третього кварталу здійснено перевірки з питань виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 у 8 райдержадміністраціях, 18 окремих їх структурних підрозділах, та в 11 структурних підрозділах облдержадміністрації. Довідки перевірок надіслані на місця для відповідного реагування, розглядалися на колегії облдержадміністрації, на семінарах та семінарі – нараді заступників голів, заступників голів – керівників апаратів райдержадміністрацій. Проведено чотири “дні контролю“, на яких заслухано звіти трьох голів райдержадміністрацій та начальника головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації з питань виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109, розпоряджень голови облдержадміністрації, дано відповідні протокольні доручення.
У звітному періоді проведено три засідання постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян при облдержадміністрації, на яких розглянуто стан вирішення питань, пов’язаних із зверненнями. Зокрема, у зв’язку з масовими зверненнями громадян до облдержадміністрації, органів влади вищого рівня у липні постійно діючою комісією розглянуто питання про виконання доручень керівництва облдержадміністрації, наданих органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування за результатами розгляду звернень щодо ремонту та забезпечення роботи ліфтів. Комісія прийняла відповідне рішення.
У серпні цього року за результатами розгляду звернень, отриманих керівництвом облдержадміністрації під час прийому громадян, у тому числі і за місцем проживання, постійно діючою комісією розглянуто питання про звернення громадян області щодо медичного забезпечення дітей, хворих на муковісцидоз. За результатами розгляду питання видано окреме доручення голови облдержадміністрації.
У вересні, у порядку контролю, комісією заслухано інформації окремих керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, голів райдержадміністрацій про виконання рішення комісії від 26.05.2009 щодо ідпис антівті формування цін за поставлене на переробку молоко з підсобних господарств населення. Прийнято рішення щодо продовження контролю та щомісячного інформування керівництва облдержадміністрації/
Забезпечується систематичне висвітлення органами виконавчої влади у засобах масової інформації та розміщення на відповідних веб – сторінках графіків прийому громадян з особистих питань, у тому числі за місцем їх роботи та проживання, аналітичних матеріалів щодо стану роботи із зверненнями громадян.
Зокрема, упродовж третього кварталу 2009 року, відповідно до затвердженого головою облдержадміністрації медіа-плану, організовано 19 прямих телеефірів, брифінгів, прес-конференцій, зустрічей із ЗМІ, організовано висвітлення 28 медіа-заходів, у яких взяли участь голова облдержадміністрації В.Матчук та його заступники. Під час проведення прямих телеефірів громадяни мали можливість безпосередньо звертатися до керівництва області у телефонному режимі, на брифінгах і прес-конференціях представники місцевих мас-медіа неодноразово озвучували питання, з якими звертались громадяни до їхніх редакцій, що потребують роз’яснень керівництва облдержадміністрації.
Підсумки роботи із зверненнями громадян періодично друкуються у газеті Рівненської обласної ради “Вісті Рівненщини“, районних газетах. Зокрема, упродовж 3-8 серпня 2009 року підсумкова інформація про роботу із зверненнями громадян у першому півріччі 2009 року, була оприлюднена у районних друкованих виданнях. Участь голови облдержадміністрації Віктора Матчука у прямій телефонній лінії, організованій редакцією обласної газети “Рівне вечірнє“ (10.09. 2009), висвітлена у № 67 17.09.2009 цього видання
Продовжувалася робота з виконання Програми правової освіти населення Рівненської області на 2006 – 2010 роки. Відбулися чергові засідання міжвідомчих координаційно – методичних рад з правової освіти.
Органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування приділялася особлива увага вирішенню життєвих проблем, з якими зверталися ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, члени багатодітних сімей, одинокі матері та інші громадяни, які потребували соціального захисту та підтримки. У третьому кварталі 2009 року до облдержадміністрації, у тому числі через органи державної влади вищого рівня, народних депутатів України, засоби масової інформації звернулися з листами, скаргами та заявами на прийомі з особистих питань 625, а з врахуванням колективів та ідпис антів 1404 громадянина, що відповідно на 145 звернень або на 18,9 відс. та на 123 громадянина або на 12,5 відс. менше аналогічного періоду минулого року.
Упродовж липня – вересня поточного року на особистих прийомах до керівництва облдержадміністрації звернулося 195 громадян, що становить 31 відс. загальної кількості звернень. Під час прийомів за місцем роботи і проживання у керівництва облдержадміністрації побувало 237 громадян.
У звітному періоді Службою з питань звернень громадян Секретаріату Президента України за належністю до облдержадміністрації надіслано 98 звернень, Апаратом Верховної Ради України – 9, що відповідно на 37,6 і 10 відс. менше порівняно з третім кварталом 2008 року. При цьому на 13 або на 16,8 відс. збільшилась кількість звернень до Кабінету Міністрів України.
Стосовно усіх листів, телеграм, які надійшли до облдержадміністрації, заяв громадян, поданих на прийомі з особистих питань, у межах чинного законодавства, вживалися заходи щодо належного їх розгляду і вирішення.
У третьому кварталі 2009 року задоволено 326 (52,1 відс.) звернень громадян або кожне друге. З 642 питань, порушених у зверненнях, їх авторам надані, в межах чинного законодавства, відповіді та вичерпні роз’яснення, 113 – знаходяться у стадії розгляду і вирішення.
Завдяки вжитим заходам з виконання вимог Указу Президента України, посилення контролю щодо забезпечення належного розгляду звернень громадян упродовж дев’яти місяців цього року порівняно з відповідним періодом 2008 року на 16,3 відс. зменшилася кількість звернень з питань соціального захисту населення, у тому числі на 9,2 відс. – з надання матеріальної допомоги, на 13,6 відс. – з питань промисловості, транспорту і зв’язку, на 17,8 відс. – праці та зарплати, на 24,4 відс. – аграрної політики та земельних відносин, на 34,5 відс. – комунального та дорожнього господарства, газифікації та благоустрою, на 36,8 відс – охорони здоров’я, на 40 відс – культури і туризму, на 45,4 відс. – з житлових питань, на 48,4 відс. – з питань забезпечення законності і охорони правопорядку.
Кожне звернення до облдержадміністрації вирішується своєчасно, об’єктивно і в повному обсязі, а вразі його обґрунтованості – вживаються заходи до поновлення порушених прав громадян. Керівництво облдержадміністрації особливого ставлення вимагає до найменш соціально захищених верств населення – інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати – героїня”, одиноких матерів.
У звітному періоді спостерігається зменшення кількості (на 45,8 відс.) звернень від інвалідів війни, учасників бойових дій, вдів загиблих на фронті, членів сімей загиблих військовослужбовців, від членів багатодітних сімей та одиноких матерів (на 49,2 відс.), від ветеранів праці, пенсіонерів (на 25,2 відс.). Однак, у 1,8 раза збільшилася кількість звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати – героїня“ з питань виплати одноразової грошової винагороди, забезпечення житлом, автотранспортом тощо.
У цілому ситуація в області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення постійно контролюється, як обласною державною адміністрацією, так і органами виконавчої влади на місцях.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору