Рівне:

Створення та просування сайтів

Керівництво Тернопільської ОДА вимагає посилити увагу до роботи зі зверненнями громадян

Тернопільська область 10-лис, 2009, 16:209 Lobanovskiy 937
Про це йдеться у розпорядженні голови облдержадміністрації Юрія Чижмаря.
Зокрема, голова ТОДА наголошує на необхідності посилити вимогливість до посадових осіб щодо забезпечення об’єктивного та належного вирішення проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни, жінки, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня”, інші пільгові категорії громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Про це повідомляє прес-служба ТернОДА.


Начальникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам районних державних адміністрацій, виконкому Тернопільської міської ради доручено забезпечити неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян», забезпечити дієвість «гарячих» телефонних ліній і телефонів довіри.
Як відзначає Юрій Чижмарь, сформувалась певна система організації роботи із зверненнями громадян, підвищилась відповідальність посадових осіб за розгляд листів та скарг, більш повне вирішення порушених у зверненнях питань, що дало змогу зменшити число звернень громадян до органів влади вищого рівня та обласної державної адміністрації. Число повторних звернень зменшилось на 279.
Не дивлячись на фінансові труднощі, більш дієвими стали виїзні дні прийому громадян, які проводяться районними державними адміністраціями. Ця форма роботи дає позитивні результати в Бережанському, Гусятинському, Монастириському, Підволочиському, Підгаєцькому, Шумському районах.
У цьому році до центральних органів влади надійшло 739 звернень і становить 34,9 відсотка від загальної кількості. Найбільше їх надійшло від жителів Борщівського, Бучацького, Гусятинського, Кременецького, Чортківського районів та м. Тернополя.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору