Рівне:

Створення та просування сайтів

Фізікелла розпочинає і виграє

Спорт 10-бер, 2005, 15:549 prov 1 028
Шумахера “змило”

Субота видалася дощовою, але до початку першого етапу кваліфікації негода узяла тайм-аут. Асфальт залишався ще мокрим, і перші машини викотилися з боксів на так званій “проміжній” гумі. Але в той момент, коли на трасі був Феліпе Маса, злива хлинула з новою силою. Першим, хто встиг поставити дощові шини, був чемпіон світу і фаворит австралійської гонки Міхаель Шумахер, але навіть на цій гумі він показав вкрай поганий час. Дощ змішав всі карти, і різниця в результатах декількох щасливців, які встигли пройти по відносно сухому асфальту, і всіма іншими була такою серйозною, що недільний етап кваліфікації, хоч і пройшов по сухому, розстановки сил практично не змінив. Джанкарло Фізікелле, другий раз в кар’єрі, належало починати гонку з поул-позиції.

Гонка

Старт був зім’ятий: заглох мотор на “Макларені” Кімі Райкконена. Фінна відкотили на піт-лейн, щоб він розпочав гонку звідти останнім. Фізікелла чисто стартував і розпочав відриватися від переслідувачів. За ним йшов Труллі, машина якого поступалася лідеру, так що ззаду на Джанкарло ніхто особливо не насідав, і він йшов по трасі холоднокровно і обачливо. Труллі ж після першого піт-стопа провалився углиб пелетону: на його машині почали зношуватися задні шини, і він явно втратив швидкість. Зате порадував Девід Култхард, нині виступаючий за “Ред Булл”: на старті пробився на третю позицію. Оскільки його машина все ж таки слабша, ніж “Феррарі” Рубенса Баррікелло і “Рено” Фернандо Алонсо, ветеран у результаті фінішував четвертим, що можна вважати справжнім сюрпризом.

На подіумі Фізікелла виглядав радісним, хоча його вигляд швидше говорив:

– Нарешті я отримав те, чого давно заслуговував, але дуже вже довго чекав. Переможець похвалив і нову машину “Рено R25”, і нові шини “Мішлен”.

Аплодисментів заслуговує і Баррікелло, який стартував одинадцятим, але на фініші був другим. А ось його іменитий напарник не тільки не зміг оправитися від удару, завданого йому суботньою стихією, але і взагалі не дістався до фінішу. На 42-му колі Шумі, ледве виїхавши на трасу після другого піт-стопа, в своєму стилі жорстко відбиваючи атаку Ніка Хайдфельда (“Вільямс”), виштовхнув земляка на траву. Нік в цій ситуації не зміг ефективно загальмувати, і зіткнення було фактично неминуче. В результаті зійшли обидва.

Третє місце дісталося Фернандо Алонсо, який на старті був лише тринадцятим.

Дещо про нові правила

Деякі дивацтва гонки були пов’язані також з новими правилами: команда “БАР” у повному складі, замість того щоб перетнути лінію фінішу, на останньому колі, маючи абсолютно справні машини, заїхала в бокси. Зате в Малайзії Дженсон Баттон і Такума Сато зможуть стартувати з новими моторами, не будучи за це оштрафованими, – нові правила вирішують це тим, хто не фінішував в попередній гонці.

Керівництво “БАР” визнало, що цей крок був продиктований стратегічними міркуваннями: ні Баттон, ні його напарник не набрали очок, так що рішення зазвати їх в бокси виглядає цілком логічним. Але новим правилам, схоже, логіки бракує. Виходить, всі, хто не дістався до фінішу в Австралії, в Малайзії вийдуть на старт з новими моторами, отримавши таким чином якусь перевагу над іншими, що представляється дещо несправедливим.

“Гран-прі Австралії”.

1-й етап. 6 березня. Мельбурн, “Альберт-парк”

Дистанція – 307,574 км. Кількість кіл – 58 . Довжина кола – 5,303 км.

1. Фізікелла (Італія, “Рено”) – 1:24.17,736 – 10 очок. 2. Барікелло (Бразилія, “Феррарі”) – 8, 3. Алонсо (Іспанія, “Рено”) – 6, 4. Култхард (Великобританія, “Ред Булл-Косуорт”) – 5, 5. Уеббер (Австралія, “Вільямс-БМВ”) – 4, 6. Монтойя (Колумбія, “Макларен-Мерседес”) – 3, 7. Клієн (Австрія, “Ред Бул-Косуорт”) – 2, 8. Райкконен (Фінляндія, “Макларен-Мерседес”) – 1, 9. Труллі (Італія, “Тойота”), 10. Маса (Бразилія, “Заубер-Петронас”), 11. Баттон (Великобританія, “БАР-Хонда”), 12. Ральф Шумахер (Німеччина, “Тойота”), 13. Вільнев (Канада, “Заубер-Петронас”), 14. Сато (Японія, “БАР-Хонда”), 15. Картікейян (Індія, “Джордан-Тойота”), 16. Монтейро (Португалія, “Джордан-Тойота”), 17. Фрізахер (Австрія, “Мінарді-Косуорт”)

Залік Кубка конструкторів: “Рено” – 16 очок, “Феррарі” – 8, “Ред Булл-Косуорт” – 7, “Вільямс-БМВ” – 4, “Макларен-Мерседес” – 4.

Найшвидше коло: Алонсо – 1.25,683 (24-й коло).

Не фінішували: Альберс (Голландія, “Мінарді-Коусорт”) – 16-е коло, Міхаель Шумахер (Німеччина, “Феррарі”) – 42-е коло, Хайдфельд (Німеччина, “Вільямс-БМВ”) – 42-е коло.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору