Рівне:

Створення та просування сайтів

Підбираємо мотоциклетний шолом правильно: пальці у поміч

Спільна 06-лют, 2015, 20:439 prov 1 239
Необхідність носіння шолома вже ні в кого не викликає сумнівів, а на мотоциклістів без цього аксесуару дивляться як на білих ворон, така поведінка викликає осуд. Невже так тяжко відвідати ;мотомагазин в Києві та підібрати щось собі за смаком?
Ті, хто ратують за їзду без шолома, напевно самі на мотоциклі ніколи не їздили. Тут навіть мови не йде про те, щоб потрапити в аварію, досить зловити камінь в лоб або жука в око щоб зрозуміти необхідність носити шолом. Якщо знайдуться у кожному кутку, то людських, вибачайте, немає.
Щоб шолом під час аварії відпрацював на всі 100, не злетів з голови від удару об поверхню або навіть просто з власної інерції, необхідно щоб він був добре зафіксований. Як підібрати аксесуар - тема сьогоднішньої статті.

Етап перший - підбір розміру
Будемо вважати що ви вже визначилися з типом шолома (інтеграл, крос, джет або трансформер) і з його дизайном. Саме час вибрати відповідний розмір. Купити шоломи для мотоциклів можна за приблизною шкалою типу:S,M,L,XL,XXL.
Якщо на задній стінці є цифра – це окружність голови в сантиметрах в найширшій частині (умовно на рівні чола). Здавалося, б, досить виміряти голову та й замовити собі дешевий шолом по Інтернету, однак не все так просто. Проблема в тому, що голови відрізняються не тільки розміром, але так же і геометрією. І кожен виробник мотоциклетних шоломів розраховує свою продукцію під якісь певні параметри, які абсолютно необов'язково співпадуть з формою вашої голови. Так воно зазвичай і буває - візьмемо з полиці кілька шоломів різних виробників але одного розміру, якийсь жатиме в області чола або скронь, а якийсь навпаки вільно бовтатися. Тут залишається тільки міряти, міряти і міряти, і не втрачати надії (в особливо важких випадках). Навіть на трикутну голову знайдеться свій шолом.

Як підібрати правильний розмір і форму шолома, з урахуванням усадки?
Інша особливість,  яку потрібно враховувати і на якій не перестають потрапляти все нові і нові покоління мотоциклістів - це те, що внутрішній ударопоглинаючий каркас шолома (зроблений з пінопласту) і оббивка з часом «уседают», що виражається у збільшенні фактичного розміру шолома. Шолом, який прекрасно сидів у магазині, не тиснув і не бовтався, через два - три місяці починає з'їжджати на потилицю на швидкості, тиснути на ніс, і з’їжджати вліво-вправо від завихрень вітру. Зрозуміло, що і триматися на голові такий шолом в випадку аварії буде досить посередньо.

Тут нам допоможе палець
Надягаємо обраний шолом, який приблизно підходить за розмірами, і самі (або за допомогою продавця) рішуче тиснемо на потилицю, намагаючись по максимуму наблизити голову до задньої стінки шолома. Палець вільної руки (своєї або продавця) з легким зусиллям намагаємося просунути між своїм чолом і передньою частиною шолома. Повинна увійти перша фаланга пальця, але не більше. І вже зрозуміло, рука всередину провалюватися взагалі не повинна.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору