Рівне:

Створення та просування сайтів

ПРОБЛЕМ У МИТНИЦІ ВИСТАЧАЄ

Кримінал 14-лип, 2005, 17:279 prov 893
На Рівненській митниці нещодавно відбулася нарада за участю представників митних служб, підприємців та журналістів. Оскільки з травня цього року у всіх підрозділах митниці використовується спрощена система організації митного оформлення товарів з використанням вантажної декларації, то митники хотіли почути думку підприємців-декларантів про ефективність нової методики.
– Для тих, хто все ще боїться відкрито висловити перед митниками свою думку, буде запроваджена спеціальна скринька довіри, – запевнив присутніх на нараді заступник начальника Рівненської митниці Микола Маркевич.
Хоч загалом показники залучення коштів до Державного бюджету на Рівненській митниці за перше півріччя поточного року зросли в 2,5 раза у порівнянні з відповідним періодом минулого року, посилилася боротьба з контрабандою, та все ж проблем у митній службі вистачає. Підприємці незадоволені, що на українській митниці так багато дозвільних документів, як немає в жодній державі світу. До того ж митники вимагають надміру деталізованих описів кожного виду товару. Якщо, скажімо, підприємець везе через кордон 300 свердел, то описати треба кожне з них. Тому оформлення декларацій забирає багато часу. Скаржилися підприємці і на ту обставину, що митний інспектор і декларант між собою не контактують. Часто декларантові невідомо, який інспектор займається його декларацією, а той у свою чергу, не маючи змоги задати питання, довго розбирається у поданих документах. Є проблеми зі збереженням вантажів на митних складах, якщо термін їх зберігання вже минув.
Деякі товари легше знищити, аніж подарувати. На ввезення одних не можна отримати дозвіл через неможливість перевірити товар (як аерозолі чи ін.). На подарунки, що надходять у якості гуманітарної допомоги суттєво вплинуло збільшення обсягів податків та зборів. От, скажімо, дитячому будинкові, щоб забрати з митниці гуманітарну допомогу у вигляді дитячих колясок та горшків, треба сплатити чималий податок. Тож у результаті – ані податку, ані горшків з колясками. Така ситуація характерна для нашої митниці. Перевізники-залізничники, навпаки, вимагають від митників сплачувати за простій вагонів з їхньої вини.
Митники ж упевнені, що всі проблеми невдовзі подолають. Для того вони систематично вивчають громадську думку, проводять семінари з метою підвищення кваліфікації своїх працівників. Дуже сподіваються працівники митної служби, що рівень їхньої праці суттєво зросте з впровадженням електронного зв’язку між усіма службами. Дозволить пришвидшити розгляд митних декларацій і впровадження часових нормативів перевірки декларації.
Людмила МАРЧУК,
Рівне.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору