Рівне:

Створення та просування сайтів

Тату, рятуй від ментів

Кримінал 14-травня, 2008, 18:189 prov 1 728
Основними видами порушень, що призводять до дорожньо-транспортних пригод з тяжкими наслідками, є перевищення швидкості, порушення правил маневрування, зокрема обгону та виїзду на зустрічну смугу, порушення правил проїзду перехресть та керування транспортними засобами у нетверезому стані. Своєчасне припинення таких порушень у більшості випадків дозволяє запобігти дорожньо-транспортним пригодам з тяжкими наслідками. Однак, незважаючи на це, на дорогах деякі водії, відчуваючи безкарність, продовжують нахабно ігнорувати правила дорожнього руху. У свою чергу працівники ДАІ, посилаючись на недосконалу законодавчу базу, не достатньо жорстко ставилися до правопорушників.
Так, на прес-конференції, яка відбулася у вівторок, головний ДАІшник області розповів про стан аварійності на дорогах Рівненщини за чотири місяці цього року і зупинився більш детально на випадках ДТП з важкими наслідками. Так, 20 січня, близько 7.30 на 306-му кілометрі автодороги Київ-Чоп 27-річний водій автомобіля ВАЗ-21043 Андрій з Радивилова, виконуючи обгін, виїхав на смугу зустрічного руху, де зіткнувся із зустрічною автівкою ВАЗ-21213. У результаті цієї аварії загинуло двоє жінок, а чотири чоловіки одержали травми різних ступенів важкості. 24 квітня на автодорозі Дубровиця-Володимирець-Суховоля, поблизу селища Володимирець, водій автомобіля ГАЗ-33073 Дмитро також, обганяючи транспортний засіб, врізався в Мазду-626. У результаті цієї ДТП одна людина загинула. В останній день березня двоє працівників ДАІ разом із двома студентками на автомобілі „Шкода-Октавія” влетіли у бетонне кільце кругового руху в Рівному. Життя потерпілим врятував випадковий свідок аварії. Як розповів Микола Слободенюк, результати службового розслідування будуть відомі тільки після вироку суду. Чи будуть учасники цієї ДТП працювати далі в Державтоінспекції, невідомо. Звільняти їх наразі закон забороняє, оскільки вони перебувають на лікарняному, хоча медичний заклад вони вже й покинули.
Також Микола Слободенюк згадав нещодавню аварію на залізничному переїзді у Дубенському районі, в якій загинули четверо молодих хлопців. Він наголосив, що було б добре, якби на переїзді поставили б по інспектору, який би контролював дії водіїв, які поспішають. Але оскільки в області є понад 250 залізничних переїздів, то на кожен з них поставити по регулювальнику доволі складно.
У цьому році порівняно з минулим кількість аварій зменшилася. Поменшало їх і на так званих «проклятих місцях». Це сталося завдяки тому, що там обладнали освітлення. Так, у селі Користь, де кожного року відбувалося по десятку аварій і гинуло по 7-8 чоловік за рік, не сталося жодної серйозної аварії.
Багато ДТП в області трапилося за вини мопедистів, які ігнорують правила дорожнього руху. Досі не передбачена реєстрація транспортного засобу з об’ємом двигуна до 50 см куб. Тобто не можна цих водіїв змусити здавати іспити на право водіння — виходить, що у власників мопедів немає потреби знати правила дорожнього руху. Але ж скутери здатні розвивати швидкість понад 60 км/год., як і автомобілі. За прикладом хамства і відчуття безкарності мопедистів ходити далеко не треба. Микола Слободенюк розповів про випадок, який нещодавно трапився. Коли ДАІ-шник їхав не на службовому автомобілі, його грубо підрізав молодий скутерист. Коли його зупинили і запитали навіщо він так чинить, хлопець спокійно дістав мобільник і подзвонив до батька, сказавши кілька слів:
– Тату, мене зупинили менти, допомагай.
Ця історія для молодого скутериста закінчилася тим, що у нього забрали мопед на штрафмайданчик, бо потрапив підліток на „серйозного” ДАІшника. А скільки таких молодих порушників, маючи за плечима впливових батьків чи знайомих, просто ігнорували рядових стражів дороги.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору