Рівне:

Створення та просування сайтів

Що таке SMM?

Комерційна 11-лип, 2023, 14:309 prov 239

Абревіатура SMM утворена з перших букв англомовного виразу Social Media Marketing. Переклад терміна очевидний і наведений вище - "маркетинг у соціальних мережах". Хто займається веденням соц мереж - очевидно СММ менеджер. Основним завданням SMM-фахівця стає залучення нових клієнтів через один з найпопулярніших каналів комунікацій, до якого належать добре всім відомі майданчики - Facebook, Instagram, з деякими застереженнями YouTube і TikTok, а також багато інших. Ще одним ключовим завданням просування в соціальних мережах є формування позитивного образу компанії або товару, а також впізнаваності бренду.

Важливість SMM у сьогоднішніх умовах складно переоцінити. Жоден інший канал комунікації не в змозі конкурувати за охопленням з цим форматом спілкування.

Чим відрізняється від контекстної реклами?

Суть контекстної реклами полягає в просуванні товару або послуги тим користувачам пошукових систем (насамперед - Google), які вже цікавилися цим або близьким до нього за характеристиками продуктом. Іншими словами, коло потенційних одержувачів рекламного оголошення або ролика досить вузьке.


SMM-маркетинг базується на зовсім інших принципах. Він спрямований на всю аудиторію конкретної соціальної мережі або декількох подібних майданчиків. Це не означає, що такий спосіб просування кращий чи гірший за контекстну рекламу або будь-яку іншу альтернативу. Він просто інший, має власну специфіку, свої плюси і мінуси.

Для кого СММ-просування особливо актуальне?

Просування в соціальних мережах може здатне допомогти практично будь-якому бізнесу. Але з деякими застереженнями. Цей спосіб маркетингу рідко дає швидкі результати, а тому неефективний для короткострокових проєктів, наприклад, з терміном реалізації 3-4 місяці або навіть до півроку. Також не варто займатися SMM, якщо компанія або ІП не готові підвищити обсяги виробництва - у подібній ситуації додатковий рекламний бюджет виявиться витраченим даремно.


У всіх інших випадках маркетинг у соціальних мережах буде дуже корисним. Річ у тім, що СММ-просування заслужено вважається універсальним способом збільшити продажі і, як наслідок, забезпечити зростання прибутку.

Цілі та завдання просування в соцмережах

Головною метою SMM-фахівця виступає залучення нових клієнтів завдяки формуванню позитивного іміджу бренду. Її досягнення забезпечується завдяки вирішенню великої кількості окремих завдань, до числа яких належать такі:


  • зростання відвідуваності сайту, яке здійснюється за рахунок залучення додаткового трафіку або як крок у воронці продажів;

  • надання інформації про новинки, акції та знижки, адресованих широкому колу потенційних клієнтів;

  • поява відомостей про компанію або товар у топах пошукової видачі, оскільки соціальні мережі індексуються Яндексом і Google, як і звичайні сайти;

  • зростання впізнаваності бренду, зокрема - завдяки розширенню цільової аудиторії;

  • донесення до неї цінностей і популяризація поглядів власників і керівництва бізнесом;

  • управління репутацією в бік поліпшення образу компанії в очах потенційних покупців;

  • усунення негативу з одночасним отриманням інформації про скарги, негативні відгуки тощо, тобто отримання додаткового каналу зворотного зв'язку з клієнтами;

  • інтеграція з дружніми і партнерськими компаніями, включно з можливістю спільної роботи над спільними цільовими групами;

  • відстеження і збір відомостей про діяльність конкурентів;

  • інформування про вакансії та інші аспекти кадрової роботи.


За інформацією порталу Преса Рівне.

Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору