“Поки що ми не піднімаємо до 3 гривень, швидше за все, тільки до 2,5, але ціна в три гривні на довгі маршрути, які проїжджають понад 20 км з одного кінця в інший, цілком обґрунтована, і якщо на них зберегти колишній тариф, то ми просто вилетимо в трубу”, — заявив один з перевізників Олександр Вікторов.
“Ми підвищили до 2,5 грн., і більше поки не плануємо. Могли підняти вже давно ціни, але стримував літній сезон. Пасажирів і так було мало. А з осені вирішили трохи збільшити розцінки”, заявив диспетчер власника маршруту №575 Олександр Галка.
Столична влада говорить, що вже не може вплинути на ситуацію — у березні після страйку, на якому перевізники вимагали або дозволити підняти ціни, або збільшити дотації, вирішили переглянути договори з власниками маршруток.
Тоді ввели не фіксований тариф, як було з 2005-го року, а плаваючий: чим більша ціна, тим вище відрахування в бюджет, — говорить заммера Денис Басс.
“Приватні перевізники зараз мають право встановлювати ту ціну, яку вони вважають адекватною, а ми можемо боротися з ними тільки одним — запускаючи більше комунального транспорту, роблячи його більш комфортним”, — заявив Басс.
Нагадаємо, у червні проїзд у деяких київських маршрутках подорожчав до 2 гривень.