Останні новини

Майже 38 мільйонів гривень надійшло від платників єдиного по ..

З початку року платники єдиного податку – юридичні та фізичні особи Рівненської області поповнили б ...


Операція «Акциз – 2018» та «Рубіж-2018» триває

Співробітниками оперативного управління Головного управління ДФС у Рівненській області та Рівненсь ...


На Рівненщині визначилися переможці та призери змагань “Кращ ..

16 лютого у місті Вараш Рівненської області відбувся ІІІ Чемпіонат серед пожежно-рятувальних підрозд ...


На Рівненщині наближатимуть освіту до потреб ринку праці

Адже в таких умовах роботодавець отримає повністю підготовленого фахівця і не витрачатиме кошти та ч ...


Наступного тижня у всіх школах міста Острог та Корецького ра ..

Місцеві комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій прийняли таке рішення у зв ...


Платники Рівненщини сплатили майже 6 мільйонів гривень подат ..

У січні 2018 року платники Рівненщини сплатили до зведеного бюджету України 5,8 млн. грн. податку на ...


За січень місяць територіальні громади Рівненщини отримали б ..

До місцевих бюджетів Рівненщини у січні 2018 року надійшло 297,4 млн. грн. Порівняно з минулим роком ...

 
Основа нормального бізнесу – здоровий глузд
Переглядів Переглядів: 675  Обговорень Обговорень: (0) 13-05-2010, 10:52
Продовжуючи тему власної справи, зупинимося на плануванні та розрахунках. Яку б сферу діяльності не зачепили – усе базується на продуманому, сформованому бізнес-плані. Адже, як вважає наш співрозмовник, директор з маркетингу компанії “UkrMilkInvest” Олександр Гладунов, ефективність кожного проекту необхідно перш за все серйозно прорахувати.
– У 2007-2008 роках гроші були достатньо легкими, – констатує маркетолог. – І у промислову сферу, і у фінансові структури надходили зовнішні інвестиції, тому заробляти і витрачати гроші було доволі легко. Але як виявилося, більшість інвестиційних проектів тих часів було погано прораховано. Власне, так відбувалося в усьому світі. Наслідок розбіжностей між очікуваннями інвесторів і реальною віддачею ринкових секторів - світова криза. Зараз, коли гроші стали дорожчими, треба дуже серйозно, без ілюзій прораховувати ефективність кожного проекту.
Насправді, вважає він, криза має й позитивний бік. Вона повертає підприємства до суті бізнесу – простої, зрозумілої бізнес-моделі, чіткого розрахунку отримання прибутку.
Тому запускати варто тільки добре прораховані, перевірені проекти. Звичайно, початківцю нелегко проаналізувати всі сторони майбутньої діяльності, віднайти можливі підводні рифи і несподівані ситуації. Та все ж таки це доведеться зробити. У більшості випадків, сподіватися на сторонню допомогу не доводиться.
– Сумна правда, але маркетологам теж невигідно співпрацювати з підприємцями-початківцями. Нас також цікавить питання самоокупності, і ми знаємо, що такий підприємець - не найкращий клієнт. Тому, якщо не вистачає коштів, щоб найняти зовнішнього консультанта, людина має виходити зі своїх знань, розумінь, і, головне, зі свого здорового глузду. Саме це – основа нормального бізнесу.
У недавньому минулому ставлення до бізнес-плану було простим – це атрибут, необхідний для відкриття власної справи. Спрацює чи не спрацює реально – не важливо. Насправді бізнес-план, переконані фахівці, – це прогноз, моделювання майбутнього. І його треба ретельно продумувати.
– Протягом останніх десятиліть українські підприємці, консультанти отримали величезну порцію інформації від західних колег, велику кількість формальних інструментів, за якими й створюють свої бізнес-плани, – продовжує Олександр Гладунов. – Тобто, людина може розгорнути якусь книжку і, виходячи із рекомендацій, викладених у ній, написати бізнес-план на 50-60 сторінок.
Я б не радив робити цього. Не варто також замовляти бізнес-план у нефахівців. Справа у тому, що цей документ – можливість змоделювати реальний відрізок підприємницького життя і одночасно глибоко ввійти в нюанси операційної діяльності. Чомусь вважають, що бізнес-план, це тільки фінансовий аналіз, розрахунок прибутків і збитків. Насправді, як кажуть, диявол сидить у дрібницях, і певні операційні, виробничі проблеми, що виникають під час діяльності, (якість перевезення, зміни цін на енергоресурси і т.д.) можуть значно змінити найточніші фінансові прогнози. Тому в бізнес-плані важливо насамперед уявити, як відбувається процес виробництва товару і найважливіше — як проходитиме збут. Більшість підприємців-виробників вважають, що їх продукт автоматично буде сприйнятий на ринку. Це перша помилка. Друга – коли не враховують можливих конкурентів. Навіть якщо їх зараз немає, то обов’язково згодом з’явиться три, п’ять десять подібних компаній.
Нереально вимагати докладного бізнес-плану у людини, яка далека від певного виду діяльності. Як бути у цьому випадку? Маркетологи вважають, що найбільш вдалий бізнес-план створює команда людей, у якій має бути фахівець, що дуже добре знає саму виробничу діяльність, і спеціаліст, знайомий з сучасним ринком. Крім того, вам знадобиться консультант, який володіє знаннями фінансового аналізу, стратегічного маркетингу. Якщо ж такої підтримки немає – доведеться проробляти всі тонкощі самостійно. Головне — не впадати у відчай і виходити з практичних міркувань – “не боги горшки ліплять”.
Неля ЗАБОЛОТНА,
Рівне.
Джерело:
Тегі: глузд, здоровий, бізнесу, Суспільство

 
Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом
Створення та просування сайтів
 
Тегі
Івано-Франківська область, Актуально, Волинська область, Головна, Житомирська область, Закарпатська область, Кримінал, Львівська область, Новини Рівного, Провінційка, Рівне, Рівненська область, Рівненської, Рівненщині, Рівненщина, Рівненщини, Рівному, Спорт, Суспільство, Таке життя, Тернопільська область, Україна і світ, України, Хмельницька область, Чернівецька область, Що новенького?, бюджету, викрили, виявили, гривень, затримали, людей, новини, області, понад, портал новин, порушення, прокуратури, служби, чоловіка

Показати всі теги

 

 

ГОЛОВНА ЗВ`ЯЗОК РЕКЛАМА RSS
Студія веб-дизайну "Провінційка"     Наповнення © 2006-2017 рiк. Газета «Провінційка». Всі права на авторські матеріали належать газеті «Провінційка».
Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише за умови посилання на газету «Провінційка», а при передруку в інтернеті - з активним гіперпосиланням на provinciyka.rv.ua. Адреса для листування з редакцією: info@provinciyka.rv.ua
Вгору