Рівне:

Створення та просування сайтів

Як посадовці “відмазуються” від прохачів

Новини регіону 24-лют, 2005, 18:329 prov 1 424
Основні “відмазки”, які приводять посадовці у відповідь – нестача приміщень, плинніть кадрів, нестача канцтоварів. Все це, звичайно, правда, проте є й інша правда – люди приходять за допомогою. А обовязок чиновників – надати цю допомогу, адже саме за це вони отримують зарплатню. Перший крок до ліквідації цієї проблеми вже зроблено. Рівненська обласна громадська організація „Комітет виборців України» упродовж грудня 2004 року – лютого 2005 проводила моніторинг роботи управлінь державної влади Рівненщини зі зверненнями громадян. Розглядали думку обох сторін. Метою такого заходу було виявлення найтиповіших проблем у цій сфері. Організатори вирішили охопити органи влади різних рівнів: обласного, районного та міського. Тому опитування проводили вибірково в містах Рівне, Дубно, Дубровиця та Сарни. В цілому було опитано 528 громадян.

– Важко дати високу оцінку роботі органів влади з населенням, про що свідчать і результати аналізу, – зазначає керівник правових програм РОГО КВУ Олексій Горецький. – Адже 58% опитаних громадян незадоволені якістю отриманої допомоги. Основна причина – громадянам доводиться витрачати багато часу, щоб потрапити на прийом, крім того, не всі дотримуються черги. Однією з причин негативної оцінки та невдоволення з боку громадян є також ставлення до них посадових осіб під час звернень.

Дослідники пропонували відповісти на питання наскільки ефективно працюють посадові особи на думку громадян, яким є ставлення чиновників до тих, хто звертається, наскільки важко потрапити на прийом до посадовця тощо. За результатами опитування у 75 відсотків не виникало труднощів, відповідно 25 стикнулися з проблемами (великі черги, недотримання черг, попередній запис та недотримання його умов).

Основне питання: чи отримали ви допомогу від посадових осіб, лише 56 відсотків відповіли ствердно, 29 – отримали її частково або зовсім не отримали, а 15 поки що “у процесі”. Ті ж, хто вирішення своєї проблеми так і не дочекався, скаржаться на тяганину, черги, недоброзичливість посадовців, байдужість, роботу “аби відбути”.

Особливим стояло питання доброзичливості. У відсотковому відношенні доброзичливих чиновників “бачили” всього 41 відсоток. Інші зіткнулись або з сухістю, або ж відвертою зневагою.

Усі ці цифри, оприлюднені за результатами “обласного моніторингу” свідчать лише про одне: в органах влади повинні переглянути своє ставлення до вирішення проблем громадян. Адже безперешкодно звернутися до посадовця може далеко не кожен. Та якщо людині таки вдалося пробитися через масу перешкод, управлінці мають охоче йти їй назустріч.

Щоб зрушити справу з місця, рівненський КВУ підготував низку пропозицій до органів державної влади, що стосуються роботи зі зверненнями громадян. Вони разом із результатами моніторингу будуть передані в Облдержадміністрацію та Рівненський міськвиконком. За словами ініціаторів цього кроку, впровадження хоча б тих пропозицій, які не потребують фінансування, вже дасть позитивні результати і розтопить айсберг між владою та населенням.

Ольга ЛИХВА,
Рівне.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору