Рівне:

Створення та просування сайтів

У Рівному поділять ринок міських пасажирських перевезень?

Актуально 27-сер, 2009, 09:599 prov 1 584
У Рівному поділять  ринок міських  пасажирських перевезень?


10 вересня, у Рівному відбудеться перерозподіл ринку міських пасажирських перевезень. Такі висновки можна зробити, проаналізувавши умови конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, оголошеного управлінням транспорту та зв’язку.
За словами заступника голови правління ГО „Спілка водіїв” Валентина Демчука (на фото вгорі), після зустрічі з міським головою Рівного, влада пішла на деякі поступки перевізникам і дещо пом’якшила умови проведення конкурсу. Однак, основні вимоги перевізників так і не були враховані.
По-перше, до конкурсу не допускатимуться автобуси, що переобладнані з автомобілів, конструктивно призначених для виконання інших функцій, які не мають у графі „особливі відмітки” свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, запису „дообладнаний для перевезення пасажирів”. Так, дійсно, відповідно до постанови Кабміну від 21.05.2009р. № 524 така умова має бути. Однак, зважаючи на скрутний економічний стан загалом у державі, було досягнуто домовленості, що цю умову міським та приміським перевізникам, треба буде виконати до 2012 року. Тим більше, що наразі просто не існує нормативно-правового акта, який би встановив процедуру проходження такої експертизи. Такий документ мали б підготувати МВС спільно з Мінтрансом, однак поки що, цього не зробили. Тому, перевізники, навіть при великому бажанні, не можуть отримати цю відмітку. Враховуючи це, на сьогодні, в багатьох містах України до участі в конкурсах допускаються переобладнані маршрутки, без зазначеної відмітки.
По-друге, відповідно до умов нового конкурсу, кількість оборотних рейсів з визначеного руху на окремому маршруті загального користування, скорочено на 65 одиниць. З однієї сторони, це позитив, адже трохи розвантажаться від транспорту дороги міста. Однак, з іншої сторони, чи зможе забезпечити така кількість транспорту усіх пасажирів, особливо в годину пік? Тим більше, що відкриття чи продовження маршрутів у місті, відбувалось виключно за потребою і проханням пасажирів. Після такого скорочення, для того, щоб добратися до місця своєї роботи, навчання чи додому людям доведеться чекати свою маршрутку довше, або ж штовхатися у переповненому транспорті.
По-третє, як зазначає голова правління ГО „Спілка водіїв” Сергій Овчинніков (на фото внизу), відповідно до чинного законодавства, регулярні перевезення органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування (замовники регулярних перевезень) повинні організовувати, згідно з програмами розвитку автомобільного транспорту на відповідній території, з метою задоволення потреби населення у перевезеннях, з урахуванням пропозицій громадян, підприємств, установ, організацій і перевізників. Жодної такої програми у нашому місті, на сьогодні не існує.
Таким чином, цілком очевидним є те, що переможцями конкурсу стануть ті перевізники, які у своєму автопарку мають вітчизняні „Богдани” чи „Еталони” та ті, хто до цього часу не був на ринку перевезень і не має відповідного досвіду в цій сфері, але має багато грошей. Ті ж, хто з самого початку прокладав маршрути та розбудовував галузь перевезень пасажирів у місті, які є професійними перевізниками вже чимало років, залишаться за бортом.
Як запевняють у „Спілці водіїв”, для захисту своїх законних прав, перевізники подаватимуть до суду, щоб скасувати цей конкурс.
Інформаційний відділ ГО „Спілка водіїв”.
Схожі новини
Сайт безкоштовних оголошень Сайт безкоштовних оголошень Пакети з логотипом

Соц. мережі
Вгору